15 juli 2011 door Judith van Heck

Booming: CITYSUMERS

Als het om consumptie gaat, staat het snelle, afwisselende en voortdurend veranderende stadsleven voor CITYSUMERS uiteraard garant voor een eindeloos scala aan nieuwe en kortstondige sociale connecties, ervaringen en (commerciële) verleidingen.

Sterker nog, CITYSUMERS zijn verslaafd aan het hier-en-nu, ervaringen, keuzes en vrijheid, flexibiliteit en ongepolijstheid, en jawel, de jacht op ‘the Next Big Thing’. Kortom, stedelijke cultuur is nu al de cultuur, alsdus trendwatching.

Merken verzilveren deze trend door City Collections van sportschoenen en parfums tot sterke dranken. Maar ook door het ontwikkelen van apps voor city-meetings. En het ombouwen van de stad tot een art-podium. Zoals bijvoorbeeld mr Beam deed met zijn projectie op de H&M winkel op de Dam: 
http://www.mr-beam.nl/project/2


 

Meer artikelen van Judith van Heck

> Is jouw bedrijf klaar voor een ongewisse toekomst?

Deel dit bericht

Meer blogs

Meld je aan voor onze I-mailing

In onze I-mailing houden we je periodiek op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Imagro. Nieuwe projecten, inspirerende blogs, openstaande vacatures én andere leuke weetjes. Vul je gegevens in wanneer je de I-mailing wil ontvangen.

  •  *
  •