Inspiratie slurpen bij 'De Etende Mens'

Imagro liet zich in het Designhuis raken door 82 porseleinen plofkippen, echt vegetarisch vlees en de wolf in varkenshuid. Na een inleiding van ontwerper Koen de Koning trokken de collega’s in groepen het Designhuis in. Met een opdracht. Elke groep had een uur de tijd om de signalen van de ontwerpers te interpreteren en te vertalen naar oplossingen voor onze eigen opdrachtgevers. Zo bracht het project ‘Voedseltje spelen’ van ontwerper Tomm Velthuis één groep bijvoorbeeld op de lumineuze gedachte om met een spel de beladen issues in de veehouderij bespreekbaar te maken.
Ook geschreven door Judith van Heck:
> Disruptie ligt op de loer tussen teler en retailer> Indoor farmingcluster wil internationaal een leidende positie
> Is jouw bedrijf klaar voor een ongewisse toekomst?
Meld je aan voor onze I-mailing
In onze I-mailing houden we je periodiek op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Imagro. Nieuwe projecten, inspirerende blogs, openstaande vacatures én andere leuke weetjes. Vul je gegevens in wanneer je de I-mailing wil ontvangen.