Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro
Zoeken
20 februari 2023 door Marèl Vermeer - Scheenloop

Oproep aan voedingsbedrijven: zoek de aansluiting met de consument!

Meer dan ooit is het voor voedingsmiddelenbedrijven belangrijk om de verbinding met de consument te vinden. Na de coronapandemie zitten we nu midden in een energie- en klimaatcrisis. De portemonnee van de consument staat onder druk en ook maatschappelijke verantwoordelijkheid bepaalt steeds meer de keuze van de consument. In 2023 is de consument bewuster dan ooit.

Ook dit jaar heeft het wereldwijde onderzoeksbureau Innova Market Insights onderzoek onder consumenten verricht met als resultaat dé foodtrends voor 2023. Dus voedselpionier doe er je voordeel mee!

Deel dit artikel

Meld je aan voor onze I-mailing

In onze I-mailing houden we je periodiek op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Imagro. Nieuwe projecten, inspirerende blogs, openstaande vacatures én andere leuke weetjes. Vul je gegevens in wanneer je de I-mailing wil ontvangen.