Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken
20 februari 2023 door Marèl Vermeer - Scheenloop

Oproep aan voedingsbedrijven: zoek de aansluiting met de consument!

Meer dan ooit is het voor voedingsmiddelenbedrijven belangrijk om de verbinding met de consument te vinden. Na de coronapandemie zitten we nu midden in een energie- en klimaatcrisis. De portemonnee van de consument staat onder druk en ook maatschappelijke verantwoordelijkheid bepaalt steeds meer de keuze van de consument. In 2023 is de consument bewuster dan ooit.

Ook dit jaar heeft het wereldwijde onderzoeksbureau Innova Market Insights onderzoek onder consumenten verricht met als resultaat dé foodtrends voor 2023. Dus voedselpionier doe er je voordeel mee!

Deel dit artikel

Meld je aan voor onze I-mailing

In onze I-mailing houden we je periodiek op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Imagro. Nieuwe projecten, inspirerende blogs, openstaande vacatures én andere leuke weetjes. Vul je gegevens in wanneer je de I-mailing wil ontvangen.

Ook interessant

Programmabureau KRW-DHZ

Actie in de Taxi!

Planet Beet: een experience vol verwondering

Het Ministerie van LNV

De Groene Vonk - Transformatie van de landbouw naar een duurzamer systeem

idverde

Gedragen strategie mét handvatten voor implementatie

Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie

Verduurzaming van de agrofoodketen versnellen

Ministerie van Landbouw Natuur en Voedselkwaliteit - regio Zuid

Een keynote over het unieke samenwerkings- en innovatieklimaat

Gemeente Land van Cuijk en Platform AgriFood Tech

Community ME-N-U

Greenport West-Holland

Community Indoor Farming Nederland

Dutch Dairy Challenge

Samen werken aan verduurzaming van de melkveesector

FrieslandCampina Jongeren

Met elkaar, gezellig en op eigen-wijze vooruit!