Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro
Zoeken
Branding - Hazera Seeds

Paarse spitskool werd Violetti.
Happy, Healthy, Purple!

Groenteproducent TB&S heeft samen met veredelaars van Hazera Seeds lang gewerkt aan de ontwikkeling van een bijzondere paarse spitskool. Imagro heeft hen begeleid bij de branding en introductie. 

Bijzondere spitskool

Deze bijzondere spitskool heeft de zachte verfijnde smaak van de gewone spitskool en de rijke kleur van de klassieke rode kool. Het product wordt geteeld op landerijen in Nederland en Portugal en is daardoor gegarandeerd jaarrond beschikbaar, zowel regulier als duurzaam biologisch geteeld. Lees meer op www.violetti.nl.

Hoe zorg je dat inkopers en consumenten het niet als een gewone rode kool zien?

Daarvoor ontwikkelde Imagro de eigen Violetti wereld die het onderscheid in smaak, toepassingen & gevoel accentueert. Geconcretiseerd in een handelsaanpak en consumentenactivatie. Imagro bedacht de merknaam en pay-off, gecombineerd met ontwerp van een passend logo en doorontwikkeling van de huisstijl.

Geschreven door Paul Houtepen

Meer weten over deze case?

Neem contact met mij op

Ontmoet het team

Bart
Elke
Fabiënne
Suzie