Anna van de Weijgaert

Storytelling Copywriting

Samen met mijn collega’s denk ik na over geïntegreerde tekst-en-beeldconcepten. Geen praatje plaatje, geen taaie kost, maar toegankelijke sprankelende verhalen. Verhalen die de kern raken. Die jóu raken. Wat wil je graag vertellen? Hoe kun je je organisatie nog sterker op de kaart zetten? Welke slogan is vuurwerk voor je merk?

Als copywriter/storyteller bij Imagro geniet ik het meest van de afwisseling. Dat voel ik bijvoorbeeld tijdens het brainstormen met collega’s die expert zijn in beeld/online/strategie. Binnen Imagro is ruimte. Ruimte voor ideeën. Ruimte voor jou als klant. Ruimte om anders te kijken naar relevante vraagstukken. Ruimte voor samen.

Een breed scala aan klanten, een multidisciplinair team, een zeer diverse inhoud… Ik help je graag met wat je nodig hebt. In vijftig pagina’s of vijf woorden. Bel me gerust.