Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken

Elke van den Bergh

Online • Development • Design
Elke van den Bergh

Als online minded millennial zie ik uitdagingen en kansen bij het tot leven brengen van online uitingen. Ik word blij als ik een bijdrage kan leveren aan de online performance van onze klanten en daarbij de voorwaarde om alle gebruikers optimaal te bedienen! Wat hebben ze nodig? Is de customer journey goed benut? Staat de user/human op één? En is de beleving d.m.v. onder andere design goed uitgewerkt? Vragen die ik graag beantwoord of onderzoek! Door de kennis van front-end en projectmanagement, voel ik me de juiste schakel tussen deze werelden.

Binnen de online afdeling van Imagro kan ik volop gebruikmaken van mijn technische kennis en creativiteit. 


User Experience (UX) is voor mij een passie, de kunst van het creëren van digitale ervaringen die gebruikers echt waardevol vinden. Het draait allemaal om het begrijpen van wat gebruikers nodig hebben, het anticiperen op hun gedrag en het leveren van een interface die holistisch, intuïtief en boeiend is om te gebruiken.

Meer weten over onze online activiteiten?

Projecten en inspiratie die ik graag met je deel Bekijk alle cases
GreenV

Building Thriving Businesses

Eikpunt Limburg

Verbindende eikpunten: recreatie en toerisme in Noord-Limburg

Cosun Beet Company

Planet Beet: een experience vol verwondering

Limburgse Land- en Tuinbouwbond

Verduurzaming van de landbouw

Cosun Beet Company

Van suikergigant naar groenste bietenverwerker

Stichting Milieukeur

Frisse websites voor een duurzame stichting

Producenten Organisatie Veehouderij

Online Platform POV

Envu

Online campagne vliegenbestrijding veehouderij

Evers Specials

Taugé op het boodschappenlijstje

Corteva Agriscience

Online Aaltjes Quiz

Gebiedsbranding - Toeristisch platform Maasduinen-Venlo

Waar ben je?

Branding - Hazera Seeds

Paarse spitskool werd Violetti. Happy, Healthy, Purple!