Als online minded millennial zie ik uitdagingen en kansen bij het tot leven brengen van online uitingen. Ik word blij als ik een bijdrage kan leveren aan de online performance van onze klanten en daarbij de voorwaarde om alle gebruikers optimaal te bedienen! Wat hebben ze nodig? Is de customer journey goed benut? Staat de user/human op één? En is de beleving d.m.v. onder andere design goed uitgewerkt? Vragen die ik graag beantwoord of onderzoek! Door de kennis van front-end en projectmanagement, voel ik me de juiste schakel tussen deze werelden.
Binnen de online afdeling van Imagro kan ik volop gebruikmaken van mijn technische kennis en creativiteit.
User Experience (UX) is voor mij een passie, de kunst van het creëren van digitale ervaringen die gebruikers echt waardevol vinden. Het draait allemaal om het begrijpen van wat gebruikers nodig hebben, het anticiperen op hun gedrag en het leveren van een interface die holistisch, intuïtief en boeiend is om te gebruiken.
Meer weten over onze online activiteiten?