Volle zaal op de Agrifirm Jongerendag

Op 9 januari 2019 vond de Agrifirm Jongerendag plaats bij Theater Orpheus in Apeldoorn. Imagro was mede verantwoordelijk voor de werving van  de deelnemers. 

Optimaal bereik

De wervingscampagne bestond uit een goede combinatie van on- en offline zichtbaarheid en directe en indirecte uitnodigingen. Er werden onder andere posters gehangen in scholen, 7.000 uitnodigingen per post verzonden, video-oproepen gedaan door de sprekers, uitnodigingen uitgedeeld door Agrifirm medewerkers en diverse nieuwsbrieven verzonden.



Onze online specialist Maikel zorgde voor maximaal bereik via een mix van online advertising (social media, Google etc.). Dit positieve resultaat hebben we bereikt door een nauwe samenwerking en afstemming met Agrifirm.

Een resultaat om trots op te zijn!


Begin november 2018 hadden we onze pijlen gezet op 600 deelnemers. Dankzij een top programmering en deze effectieve campagne, hebben uiteindelijk meer dan 1.000 jonge agrariërs een inspirerende dag beleefd.
 


Er komen meer dan 1000 jonge agrariërs

Meer weten over de aanpak van deze wervingscampagne 
of zelf ondersteuning nodig bij het bereiken van je doelgroep?

Neem contact op met Mathee Kamp

Team