Een merk met een duidelijke visie

CalfOTel is een merk van VDK Products, dat huisvestingsproducten verzorgt voor de kalveropfok. Er zijn meerdere leveranciers van kalverhuisvesting. Maar met haar duidelijke visie op huisvesting en opfok van kalveren zorgt Europees marktleider CalfOTel voor een echte optimalisatie van de kalveropfok op het melkveebedrijf. Deze visie genaamd 'Happy Calf, Happy Farmer!' mocht Imagro samen met CalfOTel ontwikkelen.

 

 

Happy Calf, Happy Farmer!

In de visie van CalfOTel staan de thema’s: hygiëne, gezondheid en arbeid centraal. Dit zien we ook terug in hun productenrange. Naast mooi, zijn ze vooral erg handig in gebruik en zeer goed te reinigen. Na het ontwikkelen van de visie hebben we gezamenlijk een compleet nieuwe en frisse lijn communicatiemiddelen opgezet, de website en beurstand vernieuwd en lanceerden we een webshop.

Wat is de rol van Imagro?
Een dedicated klantenteam van Imagro houdt zich voornamelijk bezig met het ontwikkelen van communicatie uitingen, het uitvoeren van online marketing campagnes en de inzet van sociale media, maar denkt ook veelvuldig mee over de strategie (on- en offline) en positionering van VDK Products. 

Ben jij op zoek naar een duidelijke visie of communicatiestrategie voor jouw bedrijf?

Neem contact op met Mathee Kamp

Team