Een merk met een duidelijke visie

CalfOTel is een merk van VDK Products, dat huisvestingsproducten verzorgt voor de kalveropfok. Er zijn meerdere leveranciers van kalverhuisvesting. Maar met haar duidelijke visie op huisvesting en opfok van kalveren zorgt Europees marktleider CalfOTel voor een echte optimalisatie van de kalveropfok op het melkveebedrijf. Deze visie genaamd 'Happy Calf, Happy Farmer!' mocht Imagro samen met CalfOTel ontwikkelen.

 

Happy Calf, Happy Farmer!

In de visie van CalfOTel staan de thema’s: hygiëne, gezondheid en arbeid centraal. Dit zien we ook terug in hun productenrange. Naast mooi, zijn ze vooral erg handig in gebruik en zeer goed te reinigen. Na het ontwikkelen van de visie hebben we gezamenlijk een compleet nieuwe en frisse lijn communicatiemiddelen opgezet, de website en beurstand vernieuwd en lanceerden we een webshop.

Wat is de rol van Imagro?

Een dedicated klantenteam van Imagro houdt zich voornamelijk bezig met het ontwikkelen van communicatie uitingen, het uitvoeren van online marketing campagnes en de inzet van sociale media, maar denkt ook veelvuldig mee over de strategie (on- en offline) en positionering van VDK Products. 

NIEUW! CalfOTel Configurator

Stel je eigen CalfOTel samen! Een modulair bestelsysteem ontwikkeld door Imagro in co-creatie met de opdrachtgever en de doelgroep.

Voor iedereen is de ideale samenstelling van een kalverhuisvesting anders. Met het modulair bestelsysteem van CalfOTel kun je stapsgewijs je eigen kalverhuisvesting samenstellen, zowel individuele huisvesting als groepshuisvesting.

Tijdens het ontwerpproces is er rekening gehouden met de behoefte van de doelgroep. Middels het model van probleem tot uitwerking, is er een prototype ontwikkeld op basis van de behoefte en de trends uit de markt. De prototype is getest bij de doelgroep en verder aangescherpt. Door de testronde nog voor de officiële bouw van het product verliep de uitwerking efficiënt.

Introductie CalfOTel Plus

De introductie van een nieuwe kalverhuisvesting verdient aandacht! Voor het nieuwe product van CalfOTel Plus hebben we een introductiecampagne ontwikkeld.

Een speciale landingspagina geeft informatie over het product en wat het uniek maakt ten opzichte van de andere producten. Een speciale vroege bestellers korting leidt de consument naar de CalfOTel Configurator om de CalfOTel Plus zelf samen te stellen. Tevens werden de nieuwsbriefabonnees als eerste op de hoogte gesteld van het nieuwe product.

Ben jij op zoek naar een duidelijke visie of communicatiestrategie voor jouw bedrijf?

Neem contact op met Mathee Kamp

Team