Succesvolle campagne zwengelt uitverkoop Perspulp aan

Bietenperspulp wordt gebruikt als voer voor melkvee en vleesvee. In nauwe samenwerking met Duynie gaven we de verkoop van dit 100% natuurlijke product een boost. Hoe? Door een vlijmscherpe online campagne.

Het juiste beeld, de juiste kanalen

Kopers bereiken is als darten. Je moet in de roos schieten. Met het campagneplan bepaalden we onze focus en het campagnebeeld. Onze fotografe Suzie Geenen maakte een fotoreportage waarin de Duynie Feed adviseur en klant centraal staan.

Met een speciale Perspulp landingspagina en een HTML5-bannering campagne attendeerden we de doelgroep op de (voor)verkoop. De banners waren o.a. te zien via Nieuwe Oogst, Boerderij, BoerenBusiness. Met resultaat: wegens succes hebben we de campagne vroegtijdig stopgezet. Het product was namelijk uitverkocht!

“Boven verwachting dat het zo snel is gegaan, want door de hitte van afgelopen jaar was perspulp dit jaar een stuk duurder.”
 

 Sanne van de Valk, Imagro

Ook online jouw doelgroepen bereiken?

Neem contact op met Sanne van de Valk

Team