EGG-ON-THE-GO

Van salade verrijker naar snackconcept.
Egga Food ontwikkelde een retailconcept met 2 vers gekookte en gepelde eitjes in een hersluitbare verpakking en bracht dit op de markt als saladeverrijker. Omdat het retailconcept als saladeverrijker niet het beoogde succes had, adviseerde Imagro Egga’s zich op een nieuwe markt te richten, met een nieuw concept en packaging design: on-the-go eitjes als verantwoorde snack.

Lekker natuurlijk snacken is een eitje!

Uit consumentenonderzoek concludeerden we dat het on-the-go segment zich nog altijd kenmerkt door ongezonde snacks, terwijl de ondervraagde consumenten aangeven steeds meer behoefte te hebben aan gezonde en verantwoorde tussendoortjes. 

Egga’s Natural Snack (lekker, handig, hartig én gezond) sluit hier perfect op aan!
Een lekker en verantwoord tussendoortje op elk moment van de dag! Snelle energizer voor het sporten? Lekker hartig tussendoortje tijdens werk of studie? Goed vullende snack tijdens die lange autorit? Jij mag het zeggen!

Het resultaat: een opvallend design
Hoe we ervoor zorgden dat Egga’s tussen al het snackgeweld opvalt? Door een opvallend, eigenwijs, eigentijds en helder packaging design te ontwikkelen. In een oogopslag vertelt deze verpakking het verhaal van Egga’s Natural Snack, zodat je trek krijgt in een gezond eitje!

Ook aan de slag met een retailconcept?

Neem contact op met Paul Houtepen

 

Team