Share a summersun smile
Hoe zorg je dat jouw product dé talk of the town wordt tijdens de FRUIT LOGISTICA? Heel simpel: met een glimlach. Want met positieve energie verover je de wereld aldus conceptontwikkelaar Fabiënne van Grunsven. Imagro ontwikkelde in co-creatie met Hazeera, het activatieconcept: share a summersun smile.

Hoe ontstond dit activatieconcept?
‘Door in te spelen op behoeftes en te kijken naar consumententrends. Door te kijken waar mensen blij van worden. Je in te leven in de pains en gains van je doelgroep. Tijdens het brainstormen met de art director en de lead concepter bekijken we alle mogelijke denkrichtingen. “Ja maar… ” laten we thuis tijdens onze creatieve sessie.’
We verlangen naar écht contact
In dit digitale tijdperk staan we altijd ‘aan’. The sky is the limit, alles gaat snel, snel, snel. Werkstress is beroepsziekte #1. Reactie: een toenemend aanbod Digital Detox-vakanties, random acts of kinds … Afschakelen is hot topic momenteel. We verlangen naar écht contact, echte aandacht. Dit resulteerde in het ‘Share a Summersun Smile’ concept: tomaatjes met een glimlach die je samen kunt delen. Hier en nu. Het werd een echte hit op de internationale vakbeurs voor de groente- en fruitsector in Berlijn.’

‘Heel veel mensen vonden het een fantastisch concept. Ze kwamen speciaal nog even naar onze stand om dit te vertellen. We zijn er heel blij mee!’
Regional Marcom Specialist, Hazera Seeds

Meer weten over dit concept?
Of zelf ook met positieve energie processen op gang brengen?
Neem contact op met Fabiënne van Grunsven.