Hoe bereik je millennials?
Om het 25-jarig bestaan van Limburgia vlaai te vieren, ontwikkelde Imagro een campagne gericht op het aanwinnen van een nieuwe doelgroep; millennials.
Vier de momenten!
Na ons volledig ondergedompeld te hebben in de wereld van de millennial werd het ons al gauw duidelijk hoe we de millennials het beste kunnen bereiken. Hoe? Heel simpel, de leeftijdsfase van de millennials kenmerkt zich door de vele bijzondere momenten in het leven die zich in (vaak) rap tempo opvolgen. Van afstuderen, je 1ste baan, samenwonen, trouwen tot het stichten van een gezin. Deze unieke momenten in het leven moet je vieren! En die vier je samen met Limburgia vlaai! 25 jaar feestmakers! Naast de strategie ontwikkelde Imagro de stijl van de campagnes en verzorgde de fotografie in samenwerking met Studio 38C.
'Viermomenten moet je uniek maken en unieke momenten moet je vieren!'

Millennials
- Zijn geboren tussen 1980 en 2000
- Is de eerste generatie die is opgegroeid met het internet
- Geeft relatief meer geld uit aan reizen, dan de generatie voor hen
- Hebben (Op de werkvloer) vaak betere digitale vaardigheden
- Zoeken balans tussen hard werken en tijd voor relaxen, feesten en bewegen.
- Doorlopen belangrijke levensfases van afstuderen tot het stichten van een gezin
- Hebben op het gebied van food een voorkeur voor gezond, gemak, beleving, 24-7,on the go en ambacht.

Meer weten over de aanpak van deze campagne? Zelf iets te vieren?
Neem contact op met Paul Houtepen