Een groeiende onderneming in een nieuw jasje
De afgelopen jaren is VAA gestaag gegroeid. Momenteel is de onderneming van oprichter Corné van Aaken in transitie vanuit ICT – ontwikkelaar naar Big Data oplossingen in agri en horti ketens. Onlangs maakte VAA de stap naar uitbreiding door een extra pand te betrekken, het naburige kantoorpand in Rosmalen. Hoog tijd voor het levend maken van een nieuwe huisstijl samen met Imagro.

VAA is in de jaren ’90 klein begonnen in Biest-Houthakker en is nu een bedrijf met ruim 60 medewerkers in Rosmalen en Zoetermeer. Een mooi moment om na te denken over een vernieuwde identiteit, zo dachten de ondernemers.
Daar zijn wij het helemaal mee eens. Met veel plezier heeft Imagro samen met VAA een nieuwe huisstijl ontwikkeld, bestaande uit: een logo met pay-off, het beeldconcept en diverse daaruit voortvloeiende communicatiemiddelen.
Onze aanpak
Tijdens een positioneringssessie hebben we samen de kernwaarden en toekomstvisie van VAA weten te vangen. Alle neuzen dezelfde kant uit. Op basis van deze opgedane kennis hebben we enkele voorstellen gepresenteerd aan de opdrachtgever.
Het beeldconcept
We hebben bewust gekozen voor agrarisch gerelateerde beelden in een frisse stijl. Dit past VAA als tweede jas én past naadloos bij hun klanten. Door de keuze voor micro-beelden, vormen de beelden één geheel. De kernwaarde ‘verbinden’ wordt hierin benadrukt.

“We krijgen zeer positieve reacties op het logo en de huisstijl.
Dit is zoals we het voor ons zagen. Imagro, bedankt voor de professionele samenwerking!”
Corné van Aaken, oprichter en ondernemer achter VAA


Kan jouw organisatie ook een opfrisbeurt gebruiken?
Neem contact op met Roger Engelberts.