Een nieuwe identiteit voor Saint-Gobain Cultilene
Saint-Gobain Cultilene levert de perfecte basis voor een duurzame en hoogrenderende teelt en weet daarmee een stevige positie in de markt voor substraten in de tuinbouw te pakken. Om die positie te claimen en uit te bouwen, is Imagro samen met Cultilene op zoek gegaan naar de essentie van de organisatie. Om deze vervolgens te vertalen naar een nieuwe visuele en inhoudelijke merkidentiteit.
Essentie
Tijdens de sessies is inzichtelijk geworden dat duurzaamheid een veel belangrijkere rol speelt binnen Cultilene dan aanvankelijk gedacht. Niet alleen binnen de organisatie op het gebied van bedrijfsvoering en productontwikkeling, maar veel breder in de organisatie. Door met het kernteam op zoek te gaan naar de BHAG (Big Hairy Audicious Goal) van Cultilene ontstond een sterke gemeenschappelijk fundament waar we verder op door hebben gebouwd. Daarnaast zijn tijdens deze sessies de doelgroepen in kaart gebracht en hebben we samen een stip op de horizon gezet.
Frisse start
Touchpoints
Lancering

Wil je graag meer te weten komen over dit project, of kunnen wij je helpen met transities binnen de tuinbouw? Neem dan contact op met Marjan Welvaarts.