Als online minded millennial zie ik uitdagingen en kansen bij het tot leven brengen van online uitingen. Ik word blij als ik een bijdrage kan leveren aan de online performance van onze klanten en daarbij de voorwaarde om alle gebruikers optimaal te bedienen! Wat hebben ze nodig? Is de customer journey goed benut? Staat de user/human op één? En is de beleving d.m.v. onder andere design goed uitgewerkt? Vragen die ik dagelijks beantwoord! Door de kennis van front-end en projectmanagement te combineren, voel ik me de juiste schakel tussen deze werelden!
Binnen de online afdeling van Imagro kan ik daarom volop gebruikmaken van mijn technische kennis en creativiteit. Deze combinatie inspireert mij elke dag het beste uit mezelf te halen.
User Experience (UX) is voor mij een passie, de kunst van het creëren van naadloze digitale ervaringen die gebruikers echt waardevol vinden. Het draait allemaal om het begrijpen van wat mijn gebruikers nodig hebben, het anticiperen op hun gedrag en het leveren van een interface die hollistisch, intuïtief en boeiend is om te gebruiken.
Meer weten over onze online activiteiten?