The story of Max

17 maart 2016

Op het Creativity World Forum (5 en 6 november) in het Belgische Kortrijk presenteerde Brabant zich als een van de Districts of Creativity. Imagro was in de persoon van Onno van Eijk (senior adviseur) uitgenodigd door gedeputeerde Brigite van Haaften van de provincie Noord-Brabant een presentatie te geven over agrofood en creativiteit.

Onno vertelde in het Brabantse paviljoen ‘The Story of Max’. Storytelling over de kracht van creativiteit in de agrofoodsector. ‘The story of Max’ beschrijft het verhaal van Brabant aan de hand van drie generaties agrarische ondernemers. Het duidt de historie en ontluikt de kansen voor de toekomst. We delen dit verhaal graag met u. Wat adviseert u Max? Of bent u zelf gebaat bij meer verbinding met de creatieve sector? Lees hier 'The Story of Max'.

Wereldwijde creativiteit
Districts of Creativity Network is een wereldwijd netwerk van 14 sterke creatieve en innovatieve regio’s variërend van Vlaanderen en Baden-Württemberg tot Rio de Janeiro en Shanghai. Sinds begin dit jaar maakt Brabant deel uit van dit netwerk. Doel van het netwerk is om internationaal verbindingen te slaan tussen de creatieve sector en de innovatieve sectoren van die regio’s. Voor Brabant staat daarbij o.a. de Agrofood op de agenda.

Deel dit bericht